Гідра

Гідру можна знайти в унікальному лігві у Вогняному болоті. На вигляд це масивна істота з двома короткими та товстими ногами, які підтримують її широке лускате тіло. Кілька змієподібних ший закінчуються головами, схожі на дракона Енду. Гідра повністю вкрита синьо-зеленою і темно-синьою лускою.

  • Тип: бос
  • Здоров'я: 360 (180 сердець)
  • Сила атаки:

    Вогняне дихання - від 4.5 до 9 шкоди + шкоди від горіння

    Вогняний заряд - від 3.5 до 9 шкоди

    Укус - від 5.5 до 10 шкоди

  • Дроп:

    М'ясо гідри, вогняна кров

    Трофей

  • ID: twilightforest:hydra

Бій

Гідра надзвичайно небезпечна, тому броня аналогічна діамантовій дуже рекомендується. Можливо, у такому гарячому середовищі вистачить захисту від вогню. Отже, Гідра має три основні атаки. Усі атаки мають певні ознаки, попередження, проте кілька голів можуть часто атакувати одночасно, тому всеодно доведеться швидко реагувати.

Товста луска забезпечує сильний захист, тому більшість атак завдадуть невеликої шкоди. Але зброя дальнього бою стає дуже ефективною якщо цілитися прямо в одну з відкритих (а, отже, і незахищених) пащ Гідри. Гідра не отримуватиме шкоду від зброї гравця, якщо той знаходить поза межею вогняного дихання Гідри.

Спочатку у Гідри три голови. Якщо одна з голів отримає достатньо шкоди, вона загине. Тоді дві нові голови швидко відростуть, щоб замінити попередню. Максимум - сім голів. Гідра ревітиме кожного разу, коли буде втрачати голову.

Якщо Гідру залишити в спокої, вона почне повільно відновлювати здоров'я, якщо протягом тривалого часу не завдавати їй більше шкоди.

Вогняне дихання

Фірмова атака Гідри - вогняний дихання, завдає шкоди та підпалює ціль. Голова, яка збирається випустити полум’я, підніметься вище й розкриє пащу. Голови, що дихають вогнем, не можуть пильно слідкувати за ціллю, тому просто відбігти - це найкращий спосіб уникнути шкоди. Дальність цієї атаки становить близько 20 блоків від тіла самої Гідри. Усю шкоду можна звести нанівець за допомогою будь-якого зілля вогнестійкості.

Вогняний заряд

Якщо я правильно розумію, десь у моді це виглядає так:

"entity.twilightforest.hydra_mortar": "Ступка Гідри",

Голови, які збираються атакувати вогняним зарядом, піднімаються вгору і випускають дим з пащі. Гідра випускає три заряди одночасно. Заряди негайно вибухають при контакті з ціллю. Якщо заряд пролетів мимо, він зникне через декілька секунд. Заряди можна відбивати, подібно до вогняних куль ґаста. Відбиття зарядів назад у Гідру — хороший (на мій погляд, найкращий) спосіб завдати шкоди босу. Особливо добре буде, якщо влучиш прямо у відкриту пащу, інакше Гідра майже не отримає шкоди.

Укус

Якщо ціль, яка докучає Гідрі, буде досить близько, бос буде атакувати своїми могутніми щелепами, на що вказує голова, що вигинається вниз до тіла з частинками слини, що витікає з пащі. Це чудова можливість використати мечі чи іншу зброю близької дистанції, щоб атакувати безпосередньо голову Гідри. У тебе буде трохи часу, щоб атакувати боса, поки паща відкривається. Мерщій тікай, перш ніж голова не виконала нищівну атаку. Останнім попередженням буде гарчання. Ця атака може легко знищити будь-якого невдачливого гравця. Досліджено: навіть з вогняною бронею на захист 4 цей укус все одно забирає величезну частину здоров’я. Щити також не є ефективними: спроба заблокувати атаку боса призведе до втрати міцності щита (-112 міцності) та вимкнення щита на деякий час.

Скарби

Вбити Гідру — дуже вигідно, окрім того, що необхідно. Будь-яка вбита Гідра дасть гравцеві кілька десятків шматків м'яса Гідри (надпотужний, надзвичайно поживний продукт який також дає регенерацію на короткий час); і кілька пляшечок вогняної крові, яку можна поєднати з залізом для отримання вогняного металу. Як і в будь-якого боса, є трофей, який є декоративним і дуже престижним. Також після вбивства боса гравець отримає досягнення "Вбивця Гідри".

Якщо встановлена модифікація "Immersive Engineering", ти також отримаєш таку здобич: Twilit Twilight Shader Grabbag і a Twilit Shader: Hydra.

Прогресування

Повітря у Вогняному болоті насичене летючим попелом. Тому ти не зможеш потрапити у Вогняне болото, не загорівшись. Перемога Гриботавра і споживання Бефстроганов дозволить безпечно увійти. Перемога над Гідрою повністю завершить болотну фазу. Якщо Гідра була останньою з трьох босів (Гідра, Ур-Ґаст, Снігова Королева), яку вдалося перемогти, Нагір'я буде розблоковано.