Прогресування
The Twilight Forest
Починаючи з версії 2.1.0, мод «Сутінковий ліс» має систему, призначену для поступового проходження виміру. Різні вежі та підземелля, зосереджені на босах, розташовані в певному порядку, і проходження одного відкриває наступний. Можна перевірити свій прогрес у досягненнях.
Ефекти прогресування
Відхилення від проходження сюжету, прокладеного в системі прогресу, може мати кілька наслідків, спрямованих на те, щоб утримати авантюристів подалі. Шукачі пригод, які зупиняються на шляху прогресу, відчують погані наслідки...
Захист територій
Основний 'ефект' у тому, що підземелля або інші зони пригод, які не розблоковані, будуть захищені. Як? Блоки в захищених зонах буде неможливо зламати, скрині будуть закриті, а монстри не отримуватимуть шкоди, а отже, їх неможливо вбити.
Захист біомів
Окрім захисту окремих територій, може бути захищений увесь біом. Захищені біоми мають помітний погодний ефект, який охоплює весь біом. Наприклад, на вогняному болоті, де знаходить Гідра, ти будеш горіти, якщо не вб'єш Гриботавра.
Лісові боси
Перших босів можна випадково знайти в лісі. На одній карті може бути багато однакових босів. Вбивство більше ніж одного виду боса ніяк не відобразить на сюжеті, але ти знову отримаєш досвід та лут з нього.
Структури босів зазвичай знаходяться в центрі біома. Якщо ти створив чарівну карту, то зможеш дуже швидко їх знайти. Просто йди до позначок на карті. (Про те, як користуватися картою розказано тут)
Перший бос - Нага
Нага знаходиться в кам'яних лабіринтах. Лабіринт всередині з листя, тому Нага легко може його ламати. Перемогти цього боса неважко, найголовніше - треба мати щит.
Другий бос - Сутінковий Ліч
Сутінкового Ліча можна знайти в його вежі, великому кам'яному комплексі з розгалуженими вежами серед лісу. Вежа захищена закляттям, яке запобігає руйнуванню блоків та завданню шкоди ворогам. Єдиний вихід - перемогти Нагу.
Убивши Ліча та отримавши один із його магічних скіпетрів, ти відкриєш три зони для наступних досліджень: Болото, Темний ліс і Сніжний ліс. Але не думай, що вбити його легко. Не дивлячись на те, що це всього другий бос, він досить, важкий. Головне - не плутай його з незнищенними двійниками.
Болота
Наступний етап твоїх пригод - болото. Воно кишить москітами, й перш ніж зайти на територію боліт доведеться перемогти Ліча, щоб протистояти болотяній хворобі.
Третій бос - Гриботавр
Під болотом поховано кілька лабіринтів. Ти можеш віднайти їх 'природний' вхід через прірву чи печеру, або знайти вхід у невеликому кургані. Більше інформації на сторінці про Лабіринт. Твоя головна мета — знайти та вбити Гриботавра.
Убивши його та з'ївши його фірмовий Бефстроганов, ти зможеш потрапити у Вогняне болото без опіків.
Четвертий бос - Гідра
Страшна, багатоголова Гідра знаходиться у величезному пагорбі посеред Вогняного болота. Немає ніякого лабіринту чи підземелля, гідра просто не потребує захисту. Удачі! Якщо виживеш, забери собі Вогняну Кров Гідри, і болотна фаза пригод буде завершена. До речі, поєднай її з залізом на ковальському столі...
Темний ліс
Ніби ця область недостатньо темна та заплутана, прокляття серйозно обмежить зір будь-якого непідготовленого шукача пригод. Вбивство Ліча надасть тобі імунітет до цього прокляття. Темний ліс небезпечний, але твоє перше завдання — знайти руїни Лицарів Фантомів.
П'ятий бос - Лицарі Фантоми
Під Темним лісом (й іноді в прилеглих районах) знаходяться зруйновані твердині сутінкових лицарів. Нижні рівні фортець повністю запечатані, і перед тим, як увійти, доведеться пройти невелику церемонію посвячення. Необхідно буде знайти певну кімнату у верхніх руїнах фортеці. Кімната містить п’єдестал трофеїв і прохід вниз, заблокований щитами. Розміщення трофея одного з попередніх босів на п’єдестал зруйнує щит і відкриє доступ до нижчих рівнів.
Увійшовши в основну частину фортеці, тобі, зрештою, доведеться знайти Лицарів Фантомів, щоб продовжити. Відправляючи фантомів вже точно на останній спочинок, механізми Темної вежі підкоряться тобі, могутній шукачу пригод.
Шостий бос - Ур-Гаст
Темна вежа знаходиться на невеликій галявині в центрі темного лісу. У центрі – червонувате осіннє листя та зів’яла трава. Темна вежа є місцем багатьох дивовижних експериментів та механізмів. Якщо не поспішаєш, випробуй їх! Ур-Гаст захопив вершину вежі, і його потрібно перемогти, щоб завершити етап пригод у дуууже Темному лісі.
Сніжний ліс та льодовик
Снігові ліси захищені різними єті та страшними зимовими вовками. Якщо ти не готовий, сильний холод у цьому регіоні значно сповільнить тебе. Якщо переміг Ліча, можеш про це не турбуватися.
Сьомий бос - Альфа-Єті
Мешкає у своєму лігві. Це природний пагорб дещо квадратної форми. Усередині купка звичайних єті, а керує ними величезний Альфа-Єті. Якщо переможеш його в бою, отримаєш трохи його хутра. Забравши його зі скрині ти зможеш пройти до Льодовика, де мешкає Снігова Королева.
Восьмий бос - Снігова Королева
Останній бос мешкає у палаці Аврори. Ця барвиста вежа розташована приблизно в центрі Льодовика. Окрім самої королеви там мешкає багато крижаних істот. Вони можуть вибухнути)
Королева захищена крижаним щитом і буде атакувати льодяними глибами. Перемога над Сніговою Королевою в бою завершить фазу пригод у Сніжному лісі.
Нагір'я та Фінальне верхів'я
Коли переможеш Гідру, Ур-Гаста та Снігову Королеву, кислотний дощ, що оточує Нагір'я, вщухне. Хоча краєвид гарний, ти, ймовірно, прийшов сюди по скарби. Доведеться багато побігати туди й назад, від однієї місцини до іншої, інакше ніяк не прогресуєш.
Печера тролів
Лежить прямо під Нагір'ям. Складається як з печер тунельного типу, так і з величезних підземних камер. Твій перший пункт призначення — підземні грибні сади. Тут, в маленьких обсидіанових сховищах, необхідно відшукати чарівні боби (можна також вибити з тролів).
Хмарні острови
Трохи вдачі, родючі ґрунти та щойно отримані чарівні боби і все: гігантське стебло квасолі вже здіймається по спіралі до самих хмар. На хмарі ти неодмінно знайдеш котедж із кількома Гігантами, які патрулюють поблизу. Головне - надибай собі кайло велетня.
Знову до печери тролів
За допомогою кайла (кирки) велетня ти зможеш розкопати величезне обсидіанове сховище в центрі печери тролів. Усередині сховища ти віднайдеш лампу попелу. Ця лампа може спопелити терни Фінального верхів'я.
Тернові землі
Лози в Тернових землях майже непроникні. На щастя, лампа попелу може легко їх спалити. Тут ні з ким битися, просто треба бути обережним.
Фінальне верхів'я, плато
Звичайно, пройшовши все згадане вище, ти побачиш великий, білий та дуже величний замок. Фінальний замок. У ньому майже нічого немає, але, сподіваюся, колись у майбутньому, там врешті-решт щось буде...