Отже, крафтимо щит, знаходимо діамант, будуємо портал і сидимо в шоці від побаченого.
Вимір майже повністю покритий деревами від малих до неймовірно великих, тому знизу дуже темно, але це й завдяки тому, що тут завжди ніч. Неподалік видніється шпиляста вежа. Спробувавши увійти до неї у дослідника, тобто тебе, нічого не вийде, але з’явиться Кобольд, який передасть книгу «Нотатки про загострену вежу». Книга містить підказки, залишені першовідкривачем, чи як там його, який раніше намагався зруйнувати прокляття навколо Вежі Ліча. А всього-то треба вбити величезну змію - Нагу. Це перший бос.
Річ у тому, що у світі наразі є 8 правителів, кожен з яких відповідає за конкретну зону у вимірі. А для захисту ці правителі використовують могутні чари, тому щоб потрапити до короля Ліча, треба вбити Нагу, закляття ослабне, і ти зможеш пройти далі.
Після Ліча треба перемогти Гриботавра. Гібрид коня та… корови? Неважливо. Складність у тому, що він знаходиться глибоко під землею у незнищенному лабіринті. Ну що, не пройшло й року і чари ослабли - йдемо далі. Гідра - дракон з трьома головами і їх може стати більше, дихає вогнем, класика загалом.
Далі все важче, Лицарі Фантоми. Може вони і не складні, але їх принаймні багато (P.S. збирай лицарський метал, з нього крафтиться найкраща зброя у всьому вимірі!). Що й казати про темний ліс, в якому навіть з ліхтарем нічого не видно, але треба ж то знайти там двох правителів. Наступного, УрГаста, знайти неважко, неважко якщо зір у тебе хороший і ти можеш побачити вежу до самих небес.
Тепер треба одягнутись, зима. Ну і які зимові гори без Єті, їх там навіть більше одно, значно більше. Ну а якщо Єті не були важкими, то йдемо до Снігової королеви.
Ну і так далі… Вбиваємо правителя, руйнуємо чари і йдемо далі. Все.
Важливо!
Це не повністю точний сюжет, а лише моя фанатська інтерпретація подій.